• 1

Ondersteuning

Hieronder vindt u een overzicht van onze ondersteuning. Wanneer u een probleem heeft, kijk dan eerst in bij de veel gestelde vragen of in onze kennisdatabank. Kunt u het antwoord niet vinden? Open dan een ticket in ons hostingpaneel.

Veel gestelde vragen

Kennisdatabank

Handleidingen en stap voor stap uitleg voor veel voorkomende problemen vindt u in onze kennisdatabank. U kunt ook relevante tips en trucs terugvinden op onze nieuws pagina.

De kennisdatabank is verdeeld in de volgende categorieeën:

Hostingpaneel

Ons Hostingpaneel kunt u voor de volgende zaken raadplegen:

  • Aanmaken van een email account
  • Aanmaken van een FTP account
  • Aanmaken van een MySQL database
  • Aanmaken van subdomeinen
  • Aanmaken van een autoresponder, forwarder of mailinglist
  • Overzicht van de hoeveelheid gebruikte schijfruimte / dataverkeer
  • Instellen en optimaliseren van de spamfilter
  • Instellen en weergave van de website statistieken
  • Wijzigen van uw wachtwoorden
  • Benaderen van webmail
  • Benaderen van phpmyadmin

Klantenpaneel

Ons Klantenpaneel kunt u voor de volgende zaken raadplegen:

  • Statusoverzicht van nieuwe bestellingen
  • Downloaden en betalen van facturen
  • Domeinnamen overzicht
  • Controleren of het gewenste domeinnaam nog vrij is
  • Wijzigen van uw klantgegevens
  • Vragen stellen in onze helpdesk met behulp van een ticket

We doen ons best om tickets binnen 24 uur te beantwoorden op werkdagen van maandag tot vrijdag.

Subcategorieën