Hieronder vindt u een overzicht van onze ondersteuning. Wanneer u een probleem heeft, kijk dan eerst in bij de veel gestelde vragen of in onze kennisdatabank. Kunt u het antwoord niet vinden? Open dan een ticket in ons hostingpaneel.
Handleidingen en stap voor stap uitleg voor veel voorkomende problemen vindt u in onze kennisdatabank. U kunt ook relevante tips en trucs terugvinden op onze nieuws pagina.
De kennisdatabank is verdeeld in de volgende categorieeën:
Ons Hostingpaneel kunt u voor de volgende zaken raadplegen:
- Aanmaken van een email account
- Aanmaken van een FTP account
- Aanmaken van een MySQL database
- Aanmaken van subdomeinen
- Aanmaken van een autoresponder, forwarder of mailinglist
- Overzicht van de hoeveelheid gebruikte schijfruimte / dataverkeer
- Instellen en optimaliseren van de spamfilter
- Instellen en weergave van de website statistieken
- Wijzigen van uw wachtwoorden
- Benaderen van webmail
- Benaderen van phpmyadmin
Ons Klantenpaneel kunt u voor de volgende zaken raadplegen:
- Statusoverzicht van nieuwe bestellingen
- Downloaden en betalen van facturen
- Domeinnamen overzicht
- Controleren of het gewenste domeinnaam nog vrij is
- Wijzigen van uw klantgegevens
- Vragen stellen in onze helpdesk met behulp van een ticket
We doen ons best om tickets binnen 24 uur te beantwoorden op werkdagen van maandag tot vrijdag.